Operater v centru za pomoč uporabnikom


Izzivi s katerimi se boste srečevali:

  • Izvajanje večkanalne podpore uporabnikom (telefonski klic in elektronska pošta)
  • Evidentiranje dogodkov v namensko aplikacijo
  • Rezervacija terminov in komunikacija z uporabniki
  • Graditev in administracija baze znanja

Iskana znanja in kompetence: 

  • Aktivno znanje slovenskega jezika
  • Zaželeno znanje angleškega jezika
  • Osnovna računalniška znanja
  • Obvladovanje komunikacijskih veščin, prijaznost, zanesljivost, fleksibilnost, natančnost, odgovornost, kreativnost, samoiniciativnost in dobra osebna organiziranost,
  • Zaželena V. ali višja stopnja izobrazbe
  • Pripravljenost na delo v večji skupini

Nudimo:

  • Zaposlitev za določen čas s poskusnim obdobjem z možnostjo podaljašanja za nedoločen čas
  • Izmensko delo
  • Redno stimulativno plačilo
  • Delo v dinamičnem okolju in odličnem timu
  • Strokovni razvoj (redno izobraževanje, certificiranje)


V kolikor se prepoznate v zgorjnem opisu, vas vljudno vabimo, da nas v to prepričate in nam svojo prijavo (motivacijsko pismo in CV) pošljete čimprej, najkasneje pa do 31.07.2023 na naslov zaposlitev@unistarpro.si, kjer smo vam na razpolago tudi za morebitna vprašanja in dodatne informacije. Vaše prijave bomo obravnavali zaupno in v skladu z veljavno zakonodajo na področju varstva osebnih podatkov. 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?