Zanimanje za slovenske digitalne medije raste

Doseg slovenskih digitalnih medijev se je letos glede na preteklo leto povečal za dobro desetino, aktivnost uporabnikov na teh medijih pa za 6,7 odstotka. Uporabniki do vsebin v digitalnih medijih najpogosteje dostopajo prek mobilnih naprav.

Za poglobljeno branje vsebin na digitalnih medijih slovenski uporabniki še vedno najraje uporabljajo namizni računalnik, kaže iPROMova letošnja analiza o tehnoloških značilnostih naprav, s katerimi spletni uporabniki dostopajo do digitalnih medijev.

Slovenci za brskanje po spletu najraje uporabljamo brskalnik Chrome, ki mu zaupa že več kot polovica uporabnikov slovenskih medijev. V primerjavi z lanskim letom so spremembe pri rabi brskalnikov minimalne, razmerja med njihovo uporabo pa ostajajo enaka. Raba brskalnika Chrome je zrastla za 2 odstotni točki in dosegla 53-odstotni delež, Firefox pa le 22-odstotnega. Za razliko od padca uporabe brskalnika Microsoft Internet Explorer, ki ima 13-odstotni delež, je brskalnik Microsoft Edge letos pridobil 2 odstotni točki in si priboril 8-odstotni delež, saj je privzet brskalnik OS Windows 10, ki je s 60-odstotnim deležem tudi najbolj zastopan operacijski sistem.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih