Vzpon pogovorne trgovine
Klepeti postajajo pomembno prodajno orodje. In to celo v tako »klasični« industriji, kot je prodaja avtomobilov. V času, ko smo ljudje bolj omejeni pri gibanju in previdnejši pri nakupovanju, je klasična nakupna izkušnja obiskovanja salonov ter preizkušanja različnih vozil, v upadu.
Prodajalci avtomobilov so zaradi trenutnih razmer epidemije koronavirusa primorani omejiti stike na prodajnih mestih, njihovo vlogo pa zato vse bolj prevzema tudi tehnologija v obliki pametnih pogovornih robotov. Pogovor s klepetalnim botom pa je lahko več kot le klepet, v katerem stranka prejme več informacij. Kaj lahko se spremeni tudi v nakup, če kanal to podpira. Nekatere napredne banke so namreč že omogočile opravljanje bančnih poslov prek klepetalnih botov, zato je tudi pogovorna trgovina povsem uresničljiv scenarij.
Raziskave po svetu kažejo, da večina potrošnikov s podjetji vse raje komunicira prek kratkih sporočil v najrazličnejših aplikacijah (prednjačijo Facebook, Viber in WhatsApp), kot pa se s predstavniki podjetja pogovarja v živo ali pa po telefonu. Nasploh jim je bolj všeč to, da jim je klepetalni bot takoj na voljo in nudi kakovostne informacije, v nasprotju s čakanjem na liniji na prostega operaterja v klicnem centru. Čeprav pri rabi pogovornih tehnologij za zdaj prednjačijo mlajše generacije, so si strokovnjaki enotni, da ni prav nobenih zadržkov, da jih ne bi v prihodnje posvojili tudi starejši.