Vračanje v normalno poslovanje

Izgleda, da se zdravstvena kriza COVID-19 umirja. Ob umirjanju epidemije bomo lahko pričeli razmišljati o tem, da se tudi poslovanje podjetij vrne v običajne okvire. Mnogi se sprašujejo kako to izvesti.

Tudi vračanje v normalno poslovanje mora biti načrtovano in upravljano. Glavna področja, ki se jim želimo posvečati, naj bodo:

 

- Zaposleni se vrnejo na delovna mesta;

- Dobavna veriga se normalizira;

- Izvajajo se vsi poslovni procesi, tudi nekritični, ki med krizo niso bili izvajani;

- Izvede se jasno komuniciranje z vsemi zainteresiranimi javnostmi.

- Vračanje v normalno poslovanje (tako kot razglasitev krize) lahko oziroma mora potekati v več načrtovanih fazah.

 

Vračanje v normalno poslovanje naj zajema vsaj:

 

1. Zaposleni

- se vračajo na delovna mesta postopoma;

- lahko se organizira izmensko delo, ki omogoča manjšo koncentracijo zaposlenih v delovnih prostorih;

- omeji se uporaba skupnih prostorov (prostor za malico, kavo in podobno);

- organizirajo se ukrepi zagotavljanja higiene (razkuževanje delovnih površin in delovnih pripomočkov, nošenje zaščitnih mask, poostrena higiena rok, kašlja, odvrženih robčkov in podobno).

 

2. Dobavna veriga:

- preveri se delovanje in zmožnosti dobaviteljev;

- obnovi ali dopolni se dogovore o dobavi.

 

3. Izvajanje poslovnih procesov: 

- se izvajajo v običajnih okvirih

- organizira se nadomeščanje zaostankov tam, kjer je potrebno (tudi z dodatno delovno silo).

 

4. Krizno komuniciranje in krizno vodenje se zaključi s primernimi sporočili vsem zainteresiranim stranem.

 

Ob tem ne pozabimo, da je predpripravljen načrt neprekinjenega poslovanja podlaga, na kateri gradimo odziv, okrevanje in vračanje v normalno poslovanje v primeru krizne sistuacije, tudi zdravstvene krize.

 

In ko imamo načrt neprekinjenega poslovanja, ne pozabimo na testiranje. VAJA, VAJA in še enkrat VAJA nas lahko pripavi na naslednjo krizo. Ki bo prav gotovo prišla.

 

V podjetju Pro.astec vam lahko pomagamo pri pripravi načrtov neprekinjenega poslovanja in testiranju teh. Pri tem posebno pozornost posvečamo zagotavljanju načrtov za delovanje procesov in organizacije dela, kadar kriza nastopi.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih