Trivalovna strategija Lenova se obrestuje
Podjetje Lenovo je objavilo rezultate za tretje poslovno četrtletje, ki se je za podjetje končalo 31. decembra 2017.
V omenjenem obdobju je ustvarilo 12,9 milijarde ameriških dolarjev prihodkov oziroma 6,3 odstotka več kot v enakem obdobju leto prej in 10 odstotkov več kot v drugem četrtletju poslovnega leta 2017/18. Odlično poslovanje sta beležila predvsem oddelka računalnikov in pametnih naprav (PCSD) in rešitev za podatkovne centre (DCG). Oddelek mobilnih rešitev (MBG) je posloval skladno s pričakovanji za to četrtletje. Lenovo je ustvaril 150 milijonov dolarjev dobička pred obdavčitvijo, kar je štirikrat več kot v prejšnjem četrtletju in skoraj 50 odstotkov več kot v istem obdobju lani.
Vodstvo podjetja Lenovo je odlične rezultate pripisalo izvajanju trivalovne strategije, ki poudarja ohranjanje vodilne vloge na ključnih področjih, rasti na pomembnih segmentih in vlaganj v tehnologije v razvoju. V obravnavanem četrtletju so za rast Lenova skrbeli predvsem prodaja osebnih računalnikov ter dobro poslovanje oddelkov za podatkovne centre in mobilne rešitve kot tudi razvoj na področju naprav in oblačnih storitev ter infrastrukturnih oblačnih tehnologij.