Si lahko privoščite izpad podpore uporabnikom?

Učinkovito poslovanje nemalokrat sloni na vsakodnevnih stikih z naročniki in končnimi uporabniki. V zadnjih letih opažamo povečan obseg kibernetskih napadov na ključne in bolj izpostavljene poslovne funkcije organizacij. Izpad storitev podpore uporabnikom lahko bistveno okrni zunanjo podobo vašega podjetja in ogrozi njegovo delovanje na operativni ravni.

Storitveni center predstavlja enotno vstopno točko za izvajanje podpore uporabnikom. Dogodke, zahteve in incidente prejema preko različnih komunikacijskih kanalov in jih smiselno razporeja v podporno organizacijo. Funkcijo storitvenega centra omogoča učinkovita organizacija, jasno definirani delovni procesi in ustrezna podporna infrastruktura. Izpad ali okrnjeno delovanje katerega koli od navedenih elementov lahko ogrozi delovanje vsake podporne organizacije.

 

Analiza učinkov na poslovanje storitvenega centra lahko bistveno pripomore k temu, da se organizacija zaveda vplivov na delovanje te, za izvajanje podpore, ključne funkcije ter skladno s prepoznanimi tveganji vzpostavi primerne procese in ukrepe za njeno neprekinjeno poslovanje ali čim prejšnje okrevanje v primeru izpada. Poleg tega analiza vplivov na poslovanje opredeljuje medsebojno odvisnost procesov, potrebe po sredstvih (ljudje, tehnična sredstva, komunikacije ipd.) za izvajanje procesa na minimalnem nivoju, možnosti izvajanja procesa z alternativnimi metodami (ročno izvajanje, delo od doma ipd.) ter vrsto dodatnih parametrov, pomembnih za določitev strategije in izdelavo načrtov neprekinjenega poslovanja vaše podpore uporabnikom.

 

Več informacij najdete na strani www.astec.si/neprekinjenost-poslovanja

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih