Revolucionarne spremembe v medijski potrošnji
Raziskava podjetij iPROM in Valicon, poimenovana Medijska potrošnja 2018, je pokazala, da je pametni mobilni telefon prevzel prvo mesto v življenju uporabnikov ter postal glavna naprava pri dostopu do digitalnih vsebin.
Televizija v primerjavi z letom 2014 beleži padec dosega, a še vedno ostaja med mediji z najvišjim dosegom med uredniškimi medijskimi vsebinami, medtem ko novičarski portali, spletne strani in družbena omrežja beležijo rast. Povečujeta se tudi obisk spletnih trgovin ter uporaba klepetov in video klicev. Še vedno so prisotne značilne medgeneracijske razlike, saj med mlajšimi generacijami, predvsem pri generacijah Y in Z, ki gledanje televizije zamenjujejo s pretočnimi video storitvami (tudi na zahtevo), raziskovalci beležijo drugačne, manj linearne vzorce medijske potrošnje. Slovenci smo ob krizi po letu 2008 znatno spremenili potrošniško vedenje. Potrošnja je postala veliko bolj preudarna, o izdelkih, ki jih kupujemo, smo danes bolj informirani, pred večjimi naložbami pa veliko bolj previdni, kot smo bili pred tem. Spremembe v uporabi tehnologije oziroma naprav so prvi kazalnik trendov medijske potrošnje. Uporaba pametnega mobilnega telefona se še vedno povečuje in dosega 84 odstotkov slovenskih uporabnikov interneta (leta 2014 še 57 %). Slovenski spletni uporabniki v povprečnem dnevu v največji meri uporabljajo elektronsko pošto (63 %), družbena omrežja (57 %), brskajo po spletnih straneh (52 %), berejo novice na novičarskih portalih (50 %) in gledajo televizijo (47 %).