Rekordno število spletnih nakupov osnovnih dobrin
Spletno nakupovanje je v zadnjem mesecu prehitelo vse druge oblike potrošnje, saj je več kot polovica evropskih kupcev (57 odstotkov) izjavila, da nakupujejo prek spleta bolj kot kadarkoli prej. Prav tako rekordno število ljudi uporablja virtualna doživetja, kot so tečaji, vadbe doma, spletne naročnine za predvajanje televizije in filmov ter spletno učenje med karanteno.
Raziskava podjetja Mastercard je pokazala, da vsak tretji Evropejec (30 odstotkov) porabi več denarja za virtualna doživetja. Skoraj dva od treh (58 odstotkov) gledata televizijo ali filme prek spletne naročniške storitve, več kot četrtina (26 odstotkov) se udeležuje tečajev spletnih vadb in 24 odstotkov virtualno obiskuje muzeje in druge zanimive kraje. Skoraj polovica Evropejcev (46 odstotkov) prav tako dodatni čas, ki ga preživljajo doma, izkoristi kot priložnost za učenje novih znanj in veščin na spletu.
Nakupi osnovnih dobrin prek spleta so v času karantene zrasli za kar 36 odstotkov, med najbolj priljubljenimi trendi je opazen porast pri nakupu knjig (32 odstotkov), kuhinjskih pripomočkov (22 odstotkov), strižnikov za lase (19 odstotkov) in fitnes pripomočkov za vadbo doma, kot so ročke in podloge za vadbo (13 odstotkov). Prav tako se je 18 odstotkov spletnih nakupovalcev kratkočasilo z novimi družabnimi igrami.