Pišite nam

Povečano število spletnih prevar pred prihajajočimi prazniki

Letos je zaradi pandemije COVID-19 spletno nakupovanje postalo še bolj popularno, česar so se med drugimi razveselili tudi spletni prevaranti.

Dejansko je nedavna študija pokazala, da kar 62 odstotkov potrošnikov kupuje več preko spleta, kot pred pandemijo. Ker smo tik pred črnim petkom (in 'cyber' ponedeljkom), tako imenovanim začetkom predbožičnega nakupovanja v Ameriki, prav tako je v tem mesecu potekal kitajski dogodek spletnih nakupov (Singles' Day oziroma Double 11), oblasti po vsem svetu že opozarjajo na množico prevar. Kakorkoli, ker so se vsi ti dnevi že pred leti uveljavili tudi pri nas, je bistvenega pomena, da ponovno opozorimo potrošnike na pravila varnega spletnega nakupovanja, sploh, ker bo pred prihajajočimi prazniki tudi pri nas, glede na nastalo situacijo, naval na spletne trgovine.

 

Predstavljamo nekaj nasvetov za varno nakupovanje preko spleta:

- Izogibajte se neverjetno ugodnim ponudbam - lažno spletno trgovino hitro razkrijejo super popusti, ko je cena kar 50 % ali več nižja kot drugje,

- velik znak za alarm nastopi, ko prodajalec ponudi možnost plačila preko sistema Western Union ali Money Gram. Ta sistem je namenjen hitremu prenosu denarja fizičnim osebam, sledenje transakciji pa ni možno in je prav zato priljubljeno orodje spletnih goljufov,

- vedno preverite kontaktne podatke spletne trgovine. Se elektronski naslov ujema z naslovom spletne trgovine? Če prodajalec uporablja brezplačni poštni predal, kot npr. gmail.com, hotmail.com, live.com, je to nov znak za previdnost,

- pred vnosom številke kreditne kartice se vedno prepričajte, da stena varni povezavi (na začetku spletnega naslova se pojavi https namesto http) in pa preverite, če je v brskalniku slika ključavnice, ki kaže na šifriran prenos podatkov. Če teh znakov ni, se raje ustavite.

 

V primeru, da spletna trgovina, preko katere ste se odločili nakupovati, ne ustreza zgoraj naštetim kriterijem, se nakupu raje odpovejte.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih