Pišite nam

Posel po koroni: stava na tehnologijo in ljudi

Sveža raziskava IBM-ovega Instituta za poslovno vrednost (IBV) razkriva, da številni izvršni direktorji iz vsega sveta kot svoj največji izziv v naslednjih letih vidijo upravljanje z delovno silo na daljavo.

Uspešni direktorji, sodelujoči v raziskavi, katerih podjetja so med 20 % podjetij z najvišjo rastjo prihodkov, pri pozicioniranju za rast po pandemiji COVID-19 prednost dajejo talentom, tehnologiji in partnerjem. Raziskava z naslovom Poiščite svoje bistvo je vključila 3.000 izvršnih direktorjev iz 26 panog in skoraj 50 držav. Raziskovalci ugotavljajo, da vodilni kadri po vsem svetu poenoteno izpostavljajo napredne tehnologije, kot so internet stvari, hibridni oblak, umetna inteligenca in avtomatizacija. Z njimi bodo podjetja postala pametnejša, bolj odzivna in odpornejša na spremembe, ki jih je pandemija prinesla v vse panoge. Najpomembnejše tehnologije, ki bodo izboljšale poslovanje njihovih podjetij v naslednjih nekaj letih, so oblak, umetna inteligenca (UI), internet stvari (IoT) in robotska avtomatizacija procesov (RPA), menijo v raziskavi sodelujoči direktorji. Tisti najuspešnejši v primerjavi s svojimi manj uspešnimi poslovnimi kolegi dvakrat pogosteje izpostavljajo tehnološke temelje kot največji izziv, saj se zavedajo, da je pomembno ohranjati stik s tehnološkim napredkom in da razvoj novih tehnologij zahteva tudi evolucijo tehnoloških temeljev. Večina anketiranih pričakuje, da se bo uporaba umetne inteligence obrestovala v naslednjih dveh do treh letih.

 

Raziskava IBV prav tako razkriva, da so izvršni direktorji uspešnih podjetij bolj osredotočeni na partnerstva. 63 % takšnih direktorjev trdi, da so partnerstva postala pomembnejša za zagotavljanje poslovne uspešnosti v primerjavi z okoli polovico njihovih manj uspešnih poslovnih kolegov. Na podlagi rezultatov te raziskave IBM tako meni, da so se uspešnejši izvršni direktorji osredotočili na tiste naloge, pri katerih so najboljši, za širše ideje in priložnosti za inovacije pa se zanašajo na partnerje in ekosisteme.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih