Porast nakupovanja živil prek spleta
V podjetju iPROM ugotavljajo, da je vsesplošna digitalizacija letos zajela tudi prehrambno industrijo, kjer so prisotnost do sedaj krepile le najnaprednejše blagovne znamke.
Danes digitalni svet predstavlja stičišče družbenega delovanja, nakupovanje živil na spletu pa letos beleži skokovito rast, saj se potrošniki prilagajajo razmeram in se zaradi varnosti izogibajo obiskom večjih nakupovalnih središč ali pa izkoriščajo možnost nakupa prek spleta in dostave na dom. Glede na trenutne razmere in tveganje okužbe z virusom Covid-19 postajajo potrošniki vedno bolj previdni in so velik delež nakupov v fizičnih trgovinah nadomestili s spletnim nakupovanjem. Na ta način se izognejo potencialni nevarnosti, prihranijo čas in v mnogih primerih tudi denar. Že v prvem valu koronavirusa so v iPROM-u zaznali visok porast uporabe spletnih trgovin s prehranskimi izdelki, trgovci pa so tudi prepoznali potencial in vzpostavili ali posodobili spletne trgovine. Uporabniki, ki so nakupovali prek spleta, so razvili novo navado, saj ni ostalo le pri enkratnem nakupu, še posebej, če so bili zadovoljni s potrošniško izkušnjo. Če se ponovno vzpostavijo omejitve kot v prvem valu, je pričakovati, da bomo potrošniki to navado le še okrepili.