Pišite nam

Porast lokalne potrošnje med karanteno

Po začetku karantene so največ sadov povečane lokalne potrošnje užili peki, mesarji ter trgovci s sadjem in zelenjavo, tako v Sloveniji kot drugje po Evropi. Strokovnjaki so prepričani, da se bo lokalni razcvet nadaljeval tudi v prihodnje.

Po podatkih Mastercard raziskave je 60 odstotkov slovenskih kupcev dejalo, da bo tudi po koncu karantene skušalo nakupovati v svojem lokalnem okolju in tako pomagati neodvisnim prodajalnam v svoji soseščini, skoraj vsak tretji (29 odstotkov) pa je med karanteno v svoji okolici odkril nove trgovine. Tudi drugje po Evropi so podatki zelo podobni, s tem da je nove lokalne trgovine odkrilo nekaj več potrošnikov (34 odstotkov), prav tako pa jih malenkost več (65 odstotkov) namerava še naprej kupovati lokalno.

 

Več kot trije od petih Slovencev (62 odstotkov) pravijo, da se zaradi nedavnih dogodkov bolj zavedajo potreb ranljivih skupin, polovica pa jih čuti višjo stopnjo pripadnosti lokalni skupnosti. Slaba tretjina Slovencev pravi, da bodo bolj verjetno pozdravili svoje sosede, podobno število (31 oziroma 29 odstotkov) pa sedaj lokalne trgovce pozna po imenu. Natančno tretjina Slovencev pa je med karanteno najbolj pogrešala lokalni bar.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih