Porast digitalnega oglaševanja se nadaljuje
Slovenski spletni oglaševalski velikan iPROM je razkril zanimivo statistiko za leto 2018. Njegova tehnološka rešitev za upravljanje oglaševalskih akcij v digitalnih medijih iPROM AdServer je v lanskem letu uporabnikom digitalnih medijev prikazala 18 odstotkov več oglasov kot leto prej.
Po številu prikazanih oglasov na prvem mestu z 22-odstotnim deležem prednjači panoga trgovina, ki je prehitela panogo avtomobilizem, ki se je s slabim 15-odstotnim deležem umestila na drugo mesto.
Število prikazanih oglasov v digitalnih medijih v Sloveniji, ki jih družba iPROM spremlja že od 2005, sicer kaže rast digitalnega oglaševanja v vseh industrijskih panogah. iPROM je v letu 2018 za svoje naročnike iz različnih panog izvedel 17.414 oglaševalskih akcij, kar je 15 odstotkov več kot predlani, uporabnikom digitalnih medijev pa prikazal 54.395 različnih oglasnih sporočil, kar je 18 odstotkov več kot v letu 2017.