Obveznost vodenja evidence delovnega časa
Delodajalci, ki so zaposlene napotili na t. i. delo od doma oziroma delo na daljavo, se soočajo z uresničevanjem zakonskih zahtev. Ena teh je tudi obveznost vodenja evidence delovnega časa pri delu na daljavo oziroma na drugi lokaciji, kot je podjetje.
Medtem, ko spreminjanje pogodbe o zaposlitvi pri tem ni obvezno, pa je nujna obveznost beleženja delovnega časa, kot jo opredeljuje 169. člen Zakona o delovnih razmerjih (ZDR-1). Zato naj pisna odredba za opravljanje dela na daljavo, ki jo delodajalec vroči zaposlenemu, vključuje natančno določeno časovno omejitev ter opredelitev obsega dela in delovnega časa, lahko pa tudi druge ukrepe, ki natančneje opredeljujejo izvedbo dela od doma. Delodajalec mora namreč natančno voditi čas, ko zaposleni aktivno opravlja svoje delovne obveze, torej voditi število ur rednega dela in morebitnih nadur kot tudi morebitne neopravljene ure, za katere zaposleni nato ne prejeme nadomestilo plače. K sreči je podjetjem na pomoč priskočila sodobna tehnologija, saj se jih vedno več odloča za možnost rabe (tudi brezplačnih) mobilnih aplikacij, ki poenostavijo vodenje evidenc delovnega časa.