Microsoftova umetna inteligenca že pomaga slovenskim podjetjem
Slovensko podjetje EK Water Blocks (EKWB), ki sodi med vodilne svetovne proizvajalce rešitev vodnega hlajenja računalniških procesorjev in grafičnih kartic, je z Microsoftovo umetno inteligenco izboljšalo podporo svojim strankam.
Z rešitvijo, ki temelji na strojnem učenju Azure Machine Learning, so v samo treh mesecih skrajšali odzivni čas podpore strankam za 30 odstotkov in izboljšali njihovo zadovoljstvo za 10 odstotkov. Rešitev je v celoti odpravila težave zaradi časovne razlike s skupino za podporo strankam v ZDA, ki so ji zdaj samodejno dodeljeni zahtevki ne glede na njihov čas oddaje, in olajšala delo slovenske skupine.
»Tovrstni projekti razbijajo ponekod še prisoten mit, da je umetna inteligenca dostopna zgolj največjim podjetjem in da zahteva dolgotrajen razvoj. Potrjujejo našo usmeritev v demokratizacijo umetne inteligence, s čimer želimo njene prednosti približati podjetjem vseh velikosti. Prav tako kaže, da lahko danes z umetno inteligenco otipljive rezultate, ki merljivo izboljšajo poslovanje, dosežemo izredno hitro, tudi v nekaj mesecih,« je povedal Mitja Kolbe, svetovalec za digitalno preobrazbo pri Microsoftu Slovenija.