Le vsak deseti razume delovanje kriptovalut

Raziskava družbe Kaspersky razkriva, da ljudi pri uporabi kriptovalut najbolj zavirata pomanjkanje razumevanja in zaupanja. Čeprav ima slaba tretjina (29 %) ljudi vsaj nekaj znanja o kriptovalutah in mnogi želijo uporabljati tehnologijo, le eden od desetih vprašanih popolnoma razume, kako kriptovalute delujejo.

Dejstvo, da imajo potrošniki pomanjkljivo razumevanje o delovanju kriptovalut, je tudi poglavitna ovira za njihovo široko uporabo. Do danes kar 81 % ljudi ni nikoli kupilo kriptovalute. To kaže, kako daleč je družba od splošnega sprejetja kriptovalut kot uveljavljene oblike plačilnega sredstva ali naložbe. Številni ljudje, ki so sprva mislili, da vedo, v kaj se spuščajo, so se nato odločili, da kriptovalut ne bodo uporabljali. Skoraj petina (18 %) vprašanih je prenehala z uporabo zaradi tehnološke prezahtevnosti.

Pomanjkanje razumevanja lahko vodi v nezaupanje potrošnikov, da je s kriptovalutami njihov denar varen. Približno tretjina vprašanih (31 %) meni, da so kriptovalute nestanovitne in bi se morale najprej ustaliti, da bi se odločili za njihovo uporabo. Potrošniki tudi dvomijo v dolgoročen obstoj kriptovalut. Tretjina (35 %) vprašanih je prepričanih, da so kriptovalute modna muha, s katero se ni vredno ukvarjati. Kljub temu je 14 % vprašanih dejalo, da čeprav kriptovalut trenutno ne uporabljajo, bi to želeli v prihodnosti. Vendar med potrošniki še vedno vlada strah, da kriptovalute predstavljajo tveganje za njihove finance. Približno petina anketirancev (19 %) pravi, da so doživeli hekerski napad na menjalnico kriptovalut, 15 % potrošnikov pa je postalo žrtev kriptovalutne prevare.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih