IBMova študija odkriva, da uporabnike še kako skrbi zasebnost

Podjetje IBM je podjetju Harris Poll naročilo raziskavo s področja zasebnosti in varnosti osebnih podatkov.

Izvajalec je anketiral več kot 10.000 potrošnikov v ZDA in ugotovil, da je za potrošnike zasebnost podatkov še kako pomembna (strinjalo se je kar 78 % vprašanih), hkrati pa v ustrezno hrambo in obdelavo podatkov s strani podjetij popolnoma zaupa le petina vprašanih. Anketirani predvsem dvomijo, da podjetja odgovorno ravnajo s podatki in jih lahko uspešno ščitijo pred hekerji. Nauk za podjetja pa se skriva v odgovoru na naslednje vprašanje: kar tri četrtine vprašanih ne bi kupilo izdelka podjetja, ki mu ne zaupajo, da bo ustrezno varovalo njihove podatke.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih