Fujitsu z novo generacijo analitičnih rešitev za trgovino

Fujitsu z novo generacijo analitičnih rešitev za trgovino

Fujitsu je za trgovska podjetja vseh velikosti pripravil novo analitično rešitev Retail Engagement Analytics solution (REA). Nadgrajena REA 2.0 obvlada povezovanje najrazličnejših vrst podatkov in omogoča realnočasovni pogled v poslovanje ter obnašanje potrošnikov v trgovini, s čimer lahko spletni trgovci pripravijo še boljše nakupovalne izkušnje in prodajo več izdelkov ali storitev.

REA 2.0 beleži vse podatke o obiskovalcih spletne strani in njihove aktivnosti ter jih analizira. Velik napredek bo razveselil tudi trgovce s klasičnimi prodajalnami, saj zna analizirati dostop do brezžičnega omrežja, podatke s kamer in blagajn ter vse predstaviti v kar najbolj pregledni obliki za odločanje.

 Z verigo sreče do novih uspehov

Družba Unistar PRO letos praznuje 25. obletnico. Direktor Miran Boštic ve, da upravlja z znanjem in sposobnostmi več kot sto strokovnjakov, zato bo podjetje usmeril na zahtevnejša zahodna in severna tržišča.

Preberi celoten intervju.

 

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih