Pišite nam

Fujitsu ve, kako skoncentrirani ste

Fujitsu Laboratories so razvili nov algoritem, ki s pomočjo umetne inteligence ocenjuje raven koncentracije posameznika. Tako lahko z visoko natančnostjo zajame in količinsko opredeli stopnjo koncentracije, ko oseba opravlja različne naloge. Model to doseže z zaznavanjem subtilnih sprememb v mišičnih gibih, ki razkrivajo razlike v obrazni mimiki, ki se pojavijo, ko se oseba koncentrira ali ne.

Običajno so modeli, ki uporabljajo umetno inteligenco za kvantificiranje koncentracije, ustvarjeni z algoritmi za usposabljanje za prepoznavanje izrazov in vedenja ljudi, ki opravljajo določene naloge, kot je e-učenje. Ker se izrazi obraza in vedenje razlikujejo glede na naloge in kulturno ozadje, v katerem je vsak človek odraščal, so morali biti ustvarjeni prilagojeni modeli, izziv pa je bil razviti posamezne modele umetne inteligence za različne specifične situacije. Fujitsu pa je uspel razviti rešitev z umetno inteligenco, ki lahko prepozna skupne značilnosti, ki kažejo na koncentracijo ali nekoncentracijo, na katere kulturno ozadje subjektov ne vpliva.

 

Tehnologija zajame spremembe v kratkem obdobju nekaj sekund, na primer napeta usta in dolgoročne spremembe v obdobjih deset sekund, na primer neprekinjeno strmenje, s časovnimi okviri, optimiziranimi za vsako obrazno potezo. Podatki so bili zbrani iz skupin 650 ljudi iz različnih regij, vključno z ZDA, Kitajsko in Japonsko, ki so se ukvarjale z nalogami, kot sta pomnjenje in iskanje, ki zahtevajo zbranost za ustvarjanje nabora podatkov o strojnem učenju. Učinkovitost novega modela je že impresivna, stopnjo koncentracije preiskovancev kvantitativno oceni s stopnjo natančnosti nad 85 %.

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo pirkaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?
Z obiskom in uporabo spletnega mesta soglašate z uporabo in beleženjem piškotkov.V redu Več o piškotkih