Nazaj na:  

 

Konferenca HackStop 2025: Ko tehnologija ni dovolj – človek ostaja najšibkejši člen

V začetku junija smo se strokovnjaki iz podjetij Unistar in Astec udeležili konference HackStop 2025, ki je potekala v ljubljanskih Fantastičnih prostorih in hibridno tudi prek spleta. Dogodek je bil sklepni del letošnje serije »preview« konferenc, ki vodijo v novembrski INFOSEK – in znova je ponudil številne vpoglede v najnovejše izzive kibernetske varnosti.

Svoje znanje je z udeleženci delil Matic Šebjan Ogrizek, strokovnjak za informacijsko varnost iz Unistarja, ki je v svojem predavanju odprl vprašanje, ki še vedno ostaja eno najpomembnejših v panogi:

Najšibkejši člen: Zakaj je uporabnik še vedno največja ranljivost?

Kljub napredku tehnologije, sofisticiranim sistemom, umetni inteligenci in avtomatizaciji napadov – človeški dejavnik ostaja pogosto najbolj ranljiv del celotnega varnostnega sistema.


V predavanju smo se vprašali:

Zakaj napadalci še vedno zlorabljajo zaupanje, nevednost ali nepozornost zaposlenih?
Kako lahko to pravočasno prepoznamo in naslovimo – znotraj organizacije, procesov in kulture?
In predvsem – kako lahko s kontinuiranim ozaveščanjem spremenimo vedenje, ne le tehnologijo?

 

Dogodek je bil odlična priložnost za povezovanje s strokovnjaki z različnih področij kibernetske varnosti in izmenjavo izkušenj, ki jih prinaša delo na terenu.

Iskrena hvala organizatorjem HackStop 2025 za odlično izpeljan dogodek in vsem udeležencem za aktivno sodelovanje v razpravi!

NAZAJ NA:  Actual I.T. Novice     |     Unistar novice     |     Astec novice     |     Itelis novice

Konferenca HackStop 2025: Ko tehnologija ni dovolj – človek ostaja najšibkejši člen

V začetku junija smo se strokovnjaki iz podjetij Unistar in Astec udeležili konference HackStop 2025, ki je potekala v ljubljanskih Fantastičnih prostorih in hibridno tudi prek spleta. Dogodek je bil sklepni del letošnje serije »preview« konferenc, ki vodijo v novembrski INFOSEK – in znova je ponudil številne vpoglede v najnovejše izzive kibernetske varnosti.

Svoje znanje je z udeleženci delil Matic Šebjan Ogrizek, strokovnjak za informacijsko varnost iz Unistarja, ki je v svojem predavanju odprl vprašanje, ki še vedno ostaja eno najpomembnejših v panogi:

Najšibkejši člen: Zakaj je uporabnik še vedno največja ranljivost?

Kljub napredku tehnologije, sofisticiranim sistemom, umetni inteligenci in avtomatizaciji napadov – človeški dejavnik ostaja pogosto najbolj ranljiv del celotnega varnostnega sistema.


V predavanju smo se vprašali:

Zakaj napadalci še vedno zlorabljajo zaupanje, nevednost ali nepozornost zaposlenih?
Kako lahko to pravočasno prepoznamo in naslovimo – znotraj organizacije, procesov in kulture?
In predvsem – kako lahko s kontinuiranim ozaveščanjem spremenimo vedenje, ne le tehnologijo?

 

Dogodek je bil odlična priložnost za povezovanje s strokovnjaki z različnih področij kibernetske varnosti in izmenjavo izkušenj, ki jih prinaša delo na terenu.

Iskrena hvala organizatorjem HackStop 2025 za odlično izpeljan dogodek in vsem udeležencem za aktivno sodelovanje v razpravi!

Konferenca HackStop 2025: Ko tehnologija ni dovolj – človek ostaja najšibkejši člen

V začetku junija smo se strokovnjaki iz podjetij Unistar in Astec udeležili konference HackStop 2025, ki je potekala v ljubljanskih Fantastičnih prostorih in hibridno tudi prek spleta. Dogodek je bil sklepni del letošnje serije »preview« konferenc, ki vodijo v novembrski INFOSEK – in znova je ponudil številne vpoglede v najnovejše izzive kibernetske varnosti.

Svoje znanje je z udeleženci delil Matic Šebjan Ogrizek, strokovnjak za informacijsko varnost iz Unistarja, ki je v svojem predavanju odprl vprašanje, ki še vedno ostaja eno najpomembnejših v panogi:

Najšibkejši člen: Zakaj je uporabnik še vedno največja ranljivost?

Kljub napredku tehnologije, sofisticiranim sistemom, umetni inteligenci in avtomatizaciji napadov – človeški dejavnik ostaja pogosto najbolj ranljiv del celotnega varnostnega sistema.


V predavanju smo se vprašali:

Zakaj napadalci še vedno zlorabljajo zaupanje, nevednost ali nepozornost zaposlenih?
Kako lahko to pravočasno prepoznamo in naslovimo – znotraj organizacije, procesov in kulture?
In predvsem – kako lahko s kontinuiranim ozaveščanjem spremenimo vedenje, ne le tehnologijo?

 

Dogodek je bil odlična priložnost za povezovanje s strokovnjaki z različnih področij kibernetske varnosti in izmenjavo izkušenj, ki jih prinaša delo na terenu.

Iskrena hvala organizatorjem HackStop 2025 za odlično izpeljan dogodek in vsem udeležencem za aktivno sodelovanje v razpravi!

Piškotki za analitiko
Ti se uporabljajo za beleženje analitike obsikanosti spletne strani in nam zagotavljajo podatke na podlagi katerih lahko zagotovimo boljšo uporabniško izkušnjo.
Piškotki za družabna omrežja
Piškotki potrebni za vtičnike za deljenje vsebin iz strani na socialna omrežja.
Piškotki za komunikacijo na strani
Piškotki omogočajo prikaz, kontaktiranje in komunikacijo preko komunikacijskega vtičnika na strani.
Piškotki za oglaševanje
So namenjeni targetiranemu oglaševanju glede na pretekle uporabnikove aktvinosti na drugih straneh.
Kaj so piškotki?