Portalni sistemi

 

Microsoft Sharepoint

Z uporabo rešitve Microsoft SharePoint lahko v podjetju ustvarimo varno mesto za shranjevanje, organiziranje, skupno rabo in dostop do informacij iz skoraj vsake naprave. Rešitev namreč zagotavlja upravljanje učinkovitih spletnih mest za sodelovanje zaposlenih in delovnih skupin, s katerimi se v podjetjih povečujeta učinkovitost in produktivnost zaposlenih. Microsoft SharePoint ponuja t. i. intranet portal, ki omogoča upravljanje z dokumentnimi zbirkami, podporo sodelovanju, spremljanje vsebin na družabnih omrežjih, upravljanje s spletnimi stranmi, podporo poslovni logiki ... Velika prednost te rešitve je tudi tesna povezanost z ostalimi Microsoftovimi programskimi paketi in rešitvami, kot so Office, Sky Drive in druge. Organigram podjetja, prisoten v Microsoft SharePoint, omogoča hiter in pregleden vpogled v hierarhijo organizacijskih enot in delovnih mest, vključno z vsemi kontaktnimi podatki zaposlenih.

 

 

Novell Vibe

Novell Vibe je še ena izmed rešitev, ki na učinkovit način združuje zaposlene, projekte in procese ter skrbi za visoko produktivnost delovnih skupin, ne glede na to, kje so zaposleni in kakšne naprave uporabljajo za dostop do podatkov in informacij. Skupne mape in izdelani tokovi dokumentov ter integracija z družabnimi omrežji so zagotovilo, da sodelovanje poteka tekoče in zanesljivo.

 

Ali ste vedeli?

Statistika pravi, da organizacije, ki sodijo med poslovno učinkovite, zaposlenim puščajo večjo »digitalno svobodo«. Za takšne organizacije je kar 57 % bolj verjetno, da svojim zaposlenim dovolijo in omogočajo rabo družabnih omrežij in orodij za sodelovanje.
Vir: IDC, White paper Becoming a Social Business

 

Pogosta vprašanja in odgovori

 

03.06.2014 15:11

Predvsem s hitrejšo in natančnejšo izmenjavo informacij in vsebin. Pri tem gre lahko za programe, ki omogočajo pisno, govorno ali video komunikacijo.

02.06.2014 15:04

Na področju poslovne programske opreme za sodelovanje obstaja več sto ponudnikov in programov. Ti se med seboj razlikujejo po namembnosti in plačljivosti. Nekatere rešitve, namenjene manjšim skupinam uporabnikov so celo odprtokodne in brezplačne, večina pa je plačljivih. Poleg rešitev, ki omogočajo enostavno izmenjavo komunikacije in dokumentov, najdemo še rešitve, ki pomagajo pri vodenju projektov.

Orodja za sodelovanje prek družabnih omrežij so »najnovejša« moda, kako zaposleni ohranjajo in gojijo stike s partnerji in strankami. Nekatera podjetja jih ignorirajo, spet druga menijo, da so za njihovo poslovanje neprecenljiva.

Vsaj rešitev za deljenje dokumentov (če ne kar dokumentni sistem) in rešitev za skupinsko komuniciranje ter delo.

Najlažja možnost je navadno implementacija/uporaba rešitev, ki delujejo kot storitev iz oblaka. Zaposleni ustvarijo delovne skupine, do spletnega klepeta in izmenjave vsebin pa lahko dostopajo preko spletnega brskalnika na katerikoli pametni napravi.

Strokovnjaki svetujejo

Naziv vsebine

Robert Sraka / MonitorPro
Robert Sraka / MonitorPro
Robert Sraka / MonitorPro
Robert Sraka / MonitorPro